Як відновити доступ до особистого кабінету?
2022-03-11 05:32 | Перегляди: 2061
Для доступу до особистого кабінету (https://my.xosting.net.ua) необхідно знати e-mail та пароль власника послуги.
Якщо втрачено пароль, але Ви знаєте зареєстрований e-mail, скористайтесь формою відновлення пароля (https://my.xosting.net.ua/reset-password). Якщо адреса вказана правильно, вам буде надіслано листа з описом процедури відновлення пароля.
Якщо не відома електронна адреса власника або доступ до нього втрачена, але зв'яжіться зі службою технічної підтримки в телефонному режимі (https://xosting.net.ua/contact). Після проходження процедури авторизації Вам допоможуть відновити дані облікового запису.
Якщо інші методи не працюють, необхідно виконати такі дії:
- Написати офіційний лист з ім'ям директора Павленко Н.Г. від власника послуги. У якому у довільній формі необхідно вказати новий контактний E-Mail, ПІБ телефон контактної особи.
- Завірити лист підписом та печаткою підприємства (для юр. Особ) або копією паспорта (для фіз. Особ).
- Створити запит підтримки (https://my.xosting.net.ua/support) та додати всі зазначені документи в електронному вигляді.