Що входить до послуги Managed Server?

2022-03-11 05:32 | Перегляди: 485

Якщо при замовленні сервера, клієнт також замовляє додаткову послугу Managed Server, яка має на увазі додатковий пакет технічного обслуговування, то в даному випадку адміністрування, підготовка сервера до роботи та працездатність його мережевих служб лягає на персонал нашої служби підтримки.

У рамках додаткової технічної підтримки ми виконуємо:

  • Повну підготовку сервера для експлуатації, яка включає тонке налаштування мережевих служб і баз даних оптимізованих для роботи з великими навантаженнями (в т.ч. аксерелатор APC, системи кешування Memcache і Varnish за запитом)
  • цілодобовий моніторинг працездатності сервера та його мережевих служб, а також контроль за навантаженням на обладнання з формування аналітичних звітів
  • Автоматичне резервування файлової системи та баз даних
  • Встановлення оновлень безпеки операційної системи
  • Вирішення проблем у разі DDOS атак на сервер

Що не входить у дод. пакет технічної підтримки:

Ми не беремо участь у процесі розробки та проектування програмного забезпечення систем управління даними сайтів, які розміщені на сервері. Не ведемо профіль програмного коду та баз даних у разі високого навантаження, а лише видаємо аналітичні дані з якими надалі працюють ваші вебмайстри, програмісти та ін. Спеціалісти в конкретній IT області.

При замовленні послуги Managed Server ви маєте ssh доступ до файлової системи сервера без адміністративних прав суперкористувача root!

Мається на увазі використання робочого часу нашого персоналу не більше 3-х годин на місяць. Більш ємні технічні завдання обговорюються та оцінюються в індивідуальному порядку.



Знайдіть відповідь за допомогою пошуку